O mnie

Moje zdjęcie
"...Życie każdego człowieka,to baśń... ...Napisana ręką samego Boga..." "...Wspomnienia,to jedyny raj,którego nikt nie może pozbawić..."

Zamawianie prac:

Translate

Liczba wyświetleń

Moje prace kupisz w:

BABY MELLY

BABY MELLY
shop

Obserwatorzy

Mój drugi blog

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Znajdziesz mnie TU

Tu jestm

FlyB - Rękodzieło

Zrobisz to sam

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY
Polskie Rękodzieło - katalog blogów
zBLOGowani.pl

Etykiety

18-ste urodziny (2) albumy (51) Artjournal (1) bar wiejski (2) blejtram (1) bombki (58) Boże Narodzenie (110) bukiety (2) Chrzest (37) ciąża (6) czekoladowniki (7) Decoupage (25) Dekoracje (84) dla mężczyzny (4) Dzieci (43) Dzień Babci (9) Dzień Matki (26) Dzień nauczyciela (28) Dzień Ojca (4) Dzwonki (5) EKO-DECO (5) Fotografia (1) Gratulacje (16) gwiazda (1) haft krzyżykowy (9) Haftowany obraz (8) hand made (314) hand made. Handmade by Doris (100) Handmade by Doris (354) Herbaciarka (2) identyfikator (1) Imieninowe (27) jajka na szydełku jajka w sukienkach (4) jajka na Wielkanoc (44) Kartki (347) Kartki domki (17) kartki dzwonki (7) Katalog (1) Komplety (53) Komunia Święta (24) Kopertówki (8) książki (4) Księga Gości (22) Kursy/tutoriale (2) Lifty (2) LO (1) media (4) Menu (2) Moje candy (18) Moje szycie (2) Moje wyzwania (2) na choinkę (37) Na prezent (94) NAMASTE (21) Narodziny (21) Notesy (15) obraz (2) Obrazy (7) Ochraniacz do kosza (1) Okolicznościowe (157) Opakowania (7) Pamiątka chrztu Świętego (24) pisanki (10) przepisy (17) Przepiśniki (19) Przerabianie mebli (1) Pudełka (44) Ramki (1) reliefy (2) rękodzieło (284) Rocznica Ślubu (17) Sala weselna (6) shabby chic (2) shadow box (1) Stroik (12) studniówka (1) szkatułka (4) Ślub (161) Święta Wielkanocne (42) Tagi (1) Urodzinowe (38) Walentynki (8) Wesela (5) Wielkanoc (57) Wieńce (6) winietki (7) Witraże (1) wyzwania (27) zaproszenia (27) zaproszenia na Komunię Świętą (8) Zaproszenia na ślub (38) zaproszenie na Chrzest Święty (16)

Archiwum bloga

Projektuję dla EKO-DECO

Projektowałam dla Namaste

Projektowałam dla Namaste
od 01.10.2013 do 30.06.2014 r.

Gościnnie projektowałam dla Szuflady

Gościnnie projektowałam dla Szuflady
"Szuflada" grudzień 2012r

Gościnnie projektowałam dla

Gościnnie projektowałam dla
Skarbnica Pomysłów 18.06.2013r

Gościnna Projektantka w Artimeno

Inspiracja miesiąca

Inspiracja miesiąca
wyróżnienie w Rapakivi

Moje wyróżnienia i nagrody

Wyróznienie

Wyróznienie
29.03.2015 r.

Wygrałam wyzwanie

Wygrałam wyzwanie
w Świecie Pasji do 14.06.2013.

Wygrałam wyzwanie w TricksART

Byłam najlepsza

Byłam najlepsza
07.07.2013r.

Wygrana w Scrapgangu

Wygrana w Scrapgangu
05.06.2013r.

wygrana w Craft4you

Byłam najlepsza

Wyróżnienie w DeaArt

Wyróżnienie w DeaArt
07.04.2013

Zostałam wyróżniona

Zostałam wyróżniona
22.03.2013r

Zostałam wyróżniona

Zostałam wyróżniona

Zostałam wyróżniona


wyróżnienie od Ewy

dostałam wyróżnienie od Kateriny

wyróżnienie od 17blondynka

Należę do :

Biorę udział w wyzwanich:

Scrapek.pl

Haute Autumn button

Blogi wyzwaniowe:

Wild Orchid Crafts

scrapuj.pl

scrapuj.pl
blog wyzwaniowy

Moje pierwsze Candy

Moje pierwsze Candy
od 18.01.2013 - 12.02.2013

Moje drugie CANDY!!!!!

Moje drugie CANDY!!!!!
od 07.04.2013r - 07.05.2013r

Moje trzecie candy

Moje trzecie candy
od 03.10.2013 - 09.11.2013r

Zapraszam na

Kurs fotografii

Candy w ktorych biorę udział:

Moje ulubione blogi

Blogi zagraniczne

Blogi Decoupage

blogi ślubne

Blogi biżuteryjne

Blogi Hafciarskie

Kupuję w Eko-Deco

Tu kupuję

Tu kupuję
papelia.pl

Kupuje w Sklepach:

Dream Craft

Dream Craft
sklepik
Kupuję w Scrapki.pl!
Kupuję w Scrap.com.pl!


tu kupuję

Kupuję w

Kupuję w
Scrapuj.pl
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Najlepsi komentatorzy:

Obserwuj mnie na Pinterest

sobota, 4 maja 2013

Komplet na I Komunię i dodatkowy zestaw candy.


Myślę, że to już ostatni zestaw komunijny w tym sezonie :)))
Zrobiłam go z papierów ze Studia75...już kiedyś pisałam, że wykorzystuję do tego zimową kolekcję :)))










No i tak jak obiecałam mam dokładkę do candy,.... a właściwie drugiego cukierasa do rozlosowania, gdyż liczba chętnych przekroczyła 100 osób :))
A oto i ten zestaw:




      W skład jego wchodzi:

        Zdjęcie 1




  •  11 szt. papierów firmy K&Company w niespotykanych wzorach z kolekcji Best of K&Company Two o rozm. 12in x 12in




         Zdjęcie 2 i 3




  • 25 szt.kwadratowe bazy do kartek z kopertami Anita's w pastelowych kolorach po 5 szt z kolorów różowego, liliowego, niebieskiego, pistacjowego, żółtego. ( są położone jedna na drugiej i nie widać ilości )
  • 5szt. arkuszy A4 niebieskiego papieru samoprzylepnego
  • 5szt. arkuszy A4 czerwonego papieru samoprzylepnego
  • 5szt. arkuszy A4 różnych papierów ozdobnych z połyskiem na zaproszenia i kartki w kolorach kremowym, beżowym, srebrnym, złotym i antycznym złotem ( prawie brąz)
  • 10 szt kwiatki w kolorach melanż fioletu kremu i granatu ( duże i efektowne)

Mam nadzieję, że zestawik jest przydatny i spodoba się wam :))

W prawdzie candy kończy się jutro o godzinie 23.59, ale tak jak pisałam w zasadach jest możliwa jeszcze dokładka....tylko warunkiem jest 50 nowych obserwatorów....a to znaczy, że ich liczba na liczniku musi wynieść 316 ( bo candy rozpoczęliśmy z 266 obserwatorami)
To jest jeszcze możliwe, a mam do dołożenia piękne papiery z kolekcji K& Company :))
Zapraszam więc nowych chętnych i dziękuję obecnym.....
Życzę wszystkim powodzenia :)
Pozdrawiam serdecznie...buziaki :)))




24 komentarze:

katerina pisze...

śliczny zestaw komunijny...cudniasty...fajna dokładka do candy...chciałabym wygrać te Twoje cukierasy candowe...

Ann pisze...

Piękny zestaw komunijny :)
a jak patrzę na te papiery! kilka z nich mam, bo mój ślubny upolował je w zasie służbowych wojaży, a nie wiedziałam co to za producent. wiec to K&Company :) dziękuję :)
Zapraszam też na książkowe candy do mnie :)

weronkaa84 pisze...

Ależ robisz mi apetyt tymi dokładkami;) A komplecik przepiękny!

Unknown pisze...

Piękny komplecik w moich ulubionych niebieskościach:) A dokładka jest rewelacyjna:)

Rękodzieło Jadzi pisze...

Komplecik jak zwykle cudny, cukiereczki apetyczne aż ślinka cieknie ;) Pozdrawiam cieplutko.

Sylwia pisze...

jak Ty to robisz Doroto, że te kompleciki tak zachwycają:) Pięknie to wszystko łączysz w całą kompozycję, tyle wszystkiego na tych komplecikach się mieści! I tak świetnie kolorem dobrane:)
Pozdrawiam ...

Sylwia pisze...

no i jeszcze ta dokładka do candy ...:) Super zestawik!

Świat według Basi pisze...

Cudny komplecik jak zawsze rewelacyjne są .

Euphoria Marzena Zablonska pisze...

Hojnaś Doris :-) ♥

Dori pisze...

Piękna jak zwykle :) A dokładka... ślinka cieknie :)

niezwykły zakątek pisze...

przepiękny jest ten zestaw komunijny :) cała rodzina została zmuszona do obejrzenia :)

Rachel pisze...

te twoje zestawy są delikatne i pięknie wszystko się komponuje....cudne są przeszycia...ach jak ja żałuje ze nie mam takich możliwości...:)

Slonka pisze...

Za każdym razem jak do Ciebie zaglądam zastanawiam się czy zobaczę coś jeszcze ładniejszego niż ostatnio i zawsze tak się dzieje :)))

Iliana pisze...

Piękne! Kolory idealne, a kwiatuszki ślicznie wyglądają...

Chasia pisze...

Jak zwykle praca niezwykłej urody! I ta kompozycja kwietna... :)

Misiowa Pani pisze...

Prześliczny zestaw :)
Pozdrawiam serdecznie :)

dekoMagJa pisze...

Słodziaki karciaki i jeszcze bardziej dokładka.
Pozdrawiam

Sylwia-eR pisze...

Jak zwykle- wysmakowany każdy szczegół : )

Unknown pisze...

bardzo, ale to bardzo piękny zestaw!

VanityStuff pisze...

Przepiękne zestawy! Ogromny talent! :)))
Jestem pod wrażeniem :)
Pozdrawiam!

Elunia pisze...

przeurocze prace,już nie mogę sie doczekac losowania

Evebellart pisze...

Wspaniały komplecik :)
A z Candy to nieźle szalejesz (może mi się poszczęści, kto wie) :)))
Pozdrowionka

Magda pisze...

Cudny komplet,zimowa kolekcja papierów pasuje wręcz idealnie ;-)

Natalia Radwańska pisze...

Kartka oczywiście świetna. Zimowa kolekcja dodaje jej tylko delikatności. ;))